مشتری گرانقدر حضور شما را به پورتال الکتروسرویس خیر مقدم عرض می نماییم . الکتروسرویس مجری ارائه خدمات پس از فروش محصولات تولیدی گروه کارخانجات الکترواستیل شامل محصولات خانگی با برند های الکترواستیل – پلادیوم – لامینس و همچنین کلیه یخچال فریزر های تجاری و سردخانه و کانکس با برند الکترواستیل می باشد. شما می توانید با استفاده از پنجره های مختلف این پورتال در زمان خود به منظور دریافت انواع خدمات مورد نظرتان با سهولت بیشتر بهرمندی لازم را کسب فرمایید . پنجره های این سایت به ترتیب زیر به محضر شما بزرگواران معرفی می گردد : 1- ثبت محصول جدید ( فعال سازی گارانتی ) : لطفا پس از خرید محصول به این پنجره مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام فرمایید . از این پس شما در این پورتال عضویت یافته اید و علاوه بر فعال شدن گارانتی محصول ، جهت دستیابی به سایر پنجره ها از سهولت بیشتری بهرمند خواهید بود. 2- استعلام گارانتی محصول : با استفاده از این پنجره شما می توانید وضعیت اعتبار و اتمام ضمانت محصول خود را استعلام و پاسخ آنی از سیستم دریافت فرمایید 3- درخواست خدمت : شما می توانید به جای تماس تلفنی با مرکز تماس خدمات پس از فروش ( 3132-051 ) با استفاده از این پنجره نسبت به ثبت درخواست خود در سیستم یکپارچه اقدام فرمایید . استفاده از این پنجره می تواند در زمان و وقت شما صرفه جویی نماید؛لازم بذکر است چنانچه از ساعت 16 به بعد (روز غیر تعطیل ) درخواست ثبت گردد انجام سرویس در 48 ساعت بعد (روز غیر تعطیل) انجام می پذیرد و متعاقبا اطلاع رسانی میگردد ودر صورتیکه تا قبل از ساعت 16( روز غیر تعطیل) درخواست ثبت گردد انجام سرویس در 24 ساعت بعد (روز غیر تعطیل) انجام می پذیرد و متعاقبا اطلاع رسانی می گردد. 4- پیگیری درخواست : اطلاعات این پنجره برای روز کاری بعد از ثبت درخواست شما قابل کاربری می باشد و اطلاعات لازمه در خصوص روز و بازه مراجعه را به شما ارائه می دهد . 5- نظر سنجی خدمت : پس از انجام هر خدمت سامانه پیامکی حاوی لینک این صفحه را برای شما ارسال می نماید . مشارکت در این نظر سنجی موجب آگاهی ما به پیشنهادات و نظرات شما سروران گرامی گردیده که قطعا منجر به ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات پس از فروش خواهد گردید . 6- انتقادات و شکایات : با ارائه انتقادات و نظرات خود در این صفحه همیار ما جهت آگاهی بر نواقص و یا مشکلات اجرایی باشید . قطعا نقطه نظرات شما موجب افزایش کیفیت ارائه خدمات خواهد بود . 7- از من بپرسید : در این پنجره هر چند بطور اجمالی تلاش گردیده که شما را با نحوه عملکرد و ضوابط و شرایط و الزامات عملکردی محصول آشنا نماییم . بدیهی است با مطالعه این پنجره به پاسخ بسیاری از سوالات ذهنی تان در خصوص عملکرد محصول دست خواهید یافت که خود گام موثری در استفاده بهینه از محصول و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد بود . 8- نمایندگان خدمات پس از فروش : در این پنجره شما می توانید با شبکه گسترده نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت آشنا شوید . 9- به منظور آگاهی بیشتر شما عزیزان از شرایط و ضوابط فرآیند فی مابین نظر شما را به نکات زیر معطوف می دارد . الف – شرایط و ضوابط ضمانت در پنجره استعلام گارانتی محصول در همین سایت را مطالعه فرمایید . ب- بلافاصله پس از خرید محصول ، نسبت به کنترل سلامت ظاهری آن اقدام فرمایید زیرا24 ساعت ( غیر تعطیل ) فرصت اعلام را خواهید داشت . این بند شامل بدنه ( داخلی و خارجی ) و درب ودستگیره - کلیه قطعات شکستنی محصول می باشد . پس از گذشت این زمان ارائه قطعات یا خدمات مرتبط با اخذ هزینه مربوطه صورت خواهد گرفت . ج – فرآیند نصب شامل مونتاژ قطعات محصول نظیر فیلتر و شیلنگ آبسردکن به شیر آب ساختمان ( شیر آب باید آماده و نصب شده باشد ) – دستگیره ها – تنظیم درب ها - آموزش ها و توضیحات کاربردی توسط تکنسین های رسمی الکتروسرویس که با درخواست از طریق تلفن های شرکت و یا سایت شرکت ( بند شماره 3 ) انتخاب و اعزام می گردند . هزینه نصب محصول رایگان و هزینه ایاب و ذهاب تکنسین اعزامی ( بر مبنای بند ج ) بر عهده مشتری محترم می باشد . د- هزینه یا تهیه کلیه قطعات جانبی نظیر سیم – کابل – ترانس / محافظ – شیرآلات – لوازم لوله کشی و یا .... جزو فرآیند کاری این شرکت نبوده و در صورت نیاز توسط مشتری محترم تمهید و آماده سازی می گردد . قبل از حضور تکنسین لطفا سلامت ظاهری محصول اعم از رنگ – قطعات پلاستیکی – بدنه داخلی و خارجی را کنترل فرمایید و در صورتیکه مشکلی را مشاهده نمودید ، حتما به تکنسین اعلام فرمایید . ه- هزینه ایاب و ذهاب تکنسین ها در محدوده شهری بر اساس نرخ مصوب اتحادیه های محلی و در محدوده خارج از شهر توافقی ( بر اساس میزان مسافت ) بوده و پرداخت آن بر عهده مشتری محترم می باشد . و- تعمیرات در دوران گارانتی محدود به تعمیر یا تعویض قطعات معیوب بطور رایگان است . لذا هیچگونه وجهی برای بهای قطعه و یا دستمزد تعویض قطعات از مشتری محترم اخذ نمی گردد . هزینه ایاب و ذهاب تکنسین اعزامی ( بر مبنای بند ج ) بر عهده مشتری محترم می باشد . ز- تعمیرات محصول پس از اتمام دوران ضمانت با دریافت هزینه قطعات و دستمزد بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه های محلی صورت می پذیرد . هزینه ایاب و ذهاب تکنسین اعزامی ( بر مبنای بند ج ) بر عهده مشتری محترم می باشد . ح- آسیب های وارده به محصول در اثر حمل و نقل غیر اصولی ( مغایر با توصیه های دفترچه راهنمای محصول ) شکستگی – آتش سوزی – استفاده نادرست از محصول (مغایر با توصیه های دفترچه راهنمای محصول ) و دستکاری و تعمیرات توسط افراد غیر مجاز منجر به خروج محصول ازدوره گارانتی و یا پشتیبانی محصول گردیده و الکتروسرویس در قبول یا رد پذیرش درخواست خدمت شما مخیر خواهد بود. ط- جهت آسایش خود و خانواده و همچنین جلوگیری از ورود هر گونه خسارات مالی یا جانی و همچنین ممانعت از سوء استفاده افراد سودجو و غیر مجاز ، صرفا برای دریافت هر گونه خدمات مرتبط با محصول خود از الکتروسرویس بهربرداری فرمایید . بدیهی است مسئولیت و عواقب ارتباط شما با افراد غیر مجاز و یا حتی ارتباط مستقیم با تکنسینهای شرکت بر عهده الکتروسرویس نخواهد بود . ی- در صورتیکه راه اندازازی محصول توسط خودتان صورت می پذیرد، علاوه بر رعایت نکات زیر و مطالعه دقیق دفترچه راهنما ، نسبت به اعلام تاریخ خرید – تاریخ راه اندازی – سریال محصول از طریق پست های الکترونیکی زیر و یا ثبت در پنجره فعال سازی گارانتی اقدام فرمایید • مکان انتخاب شده جهت محصول در مجاورت لوازم گرما زا ( نظیر آبگرمکن – اجاق گاز و ... ) نباشد و همچنین نباید در معرض مستقیم تابش نور آفتاب قرار داشته باشد • مکان انتخاب شده باید مسطح و به دور از گرد و خاک و آلودگی باشد • مکان انتخاب شده باید به نحوی باشد که فاصله ایمن حداقل 10 سانتی متری از دیوار تا پشت محصول و فاصله حداقل 10 سانتی متری تا بدنه و 10 سانتی متر از سقف محصول را داشته باشد. • مکان انتخاب شده نباید در معرض وزش مستقیم باد کولر های آبی و گازی و پنجره باشد . • دمای محیط مکان استقرار نباید از دمای کرانه تعیین شده در دفترچه راهنما که بر اساس کلاس منطقه آب و هوایی معین شده تجاوز نماید . بدیهی است حداکثر بهره وری عملکردی و ایمنی در محدوده کلاس آب و هوایی تعیین شده حاصل گردیده و انحراف از آن زیان بار بوده و یا حتی بروز هر گونه خسارات را نیز متصور می سازد . • مکان استقرار نباید در مجاورت لوله آب – لوله گاز – لوله هواکش بخاری و یا هود و یا هر نوع پاشش و قطران آب و یا سایر مواد مایع بر محصول باشد جهت محصولاتی که به شبکه آب شهری برای استفاده از یخساز و آبسردکن متصل می گردند ، مکان استقرار باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر رعایت مواد فوق ، حداکثر فاصله مکان استقرار تا شیر آب بیش از 3 متر نگردد ؛ همچنین از فیلتر و شیلنگ داخل محصول(طول سه متر) با قطر بیرونی 6.5 میلی متر میبایست استفاده گردد؛ همچنین شیر کولری استاندارد و مورد تایید شرکت(تصویر زیر) صرفا از نوع فلزی واشر دار میبایست مورد استفادقرار گردد که قبل از تماس با شرکت میبایست توسط مشتری محترم نصب و آماده سازی گردد.
اتصال صحیح شیلنگ به شیر کولری (تصویر زیر)
• پس از راه اندازی از عدم وجود نشتی آب از محل بدنه و اتصا لات فیلتر بعد از نصب اطمینان حاصل فرمایید. • پس از راه اندازی از عدم وجود نشتی آب از محل بدنه و اتصا لات فیلتر بعد از نصب اطمینان حاصل فرمایید. • نکته : حداکثر فشار قابل تحمل فیلتر 7 بار (7bar ) و فشار کاری (هنگام استفاده ) 2 الی 4 بار میباشد و در صورت فشار بالاتر و یا وجود پمپ خانگی در ورودی آپارتمان و یا ساختمان می بایست از فشار شکن استفاده شود. • برای راه اندازی دستگاه از یک پریز برق مستقل 220 ولت با فرکانس 50هرتز استفاده شود؛ همچنین پریز مورد استفاده می بایست دارای سیم استاندارد مطابق قواعد نظام مهندسی باشد . استفاده از سیم سیار – سه راهی و انواع اتصالات نا ایمن شما را دچار مخاطره می نماید. • صحت و سلامت پریز های برق باید به صورت دوره ای بررسی گردند . زیرا عبور جریان الکتریکی از این مسیر بطور مداوم در طول زمان باعث افت سلامت و عملکرد آن می شود . • محصول شما دارای سیستم ارت (اتصال زمین)میباشد . چنانچه منزل شما مجهز به سیستم ارت نیست حتما از متخصصین امر جهت مشاوره برای اعمال سیستم های جایگزین کمک بگیرید. • این محصول جهت مصارف خانگی طراحی گردیده است و در برچسب مشخصات خود ظرفیت های نگهداری و انجماد و سایر مشخصات را اعلام داشته است . لذا مصارف صنعتی و یا دارویی و یا هر گونه استفاده غیر متعارف توصیه نمی شود . • در هنگام نصب یا تعویض فیلتر آب به نشانه ورودی و خروجی درج شده در فیلتر توجه فرمایید . لازم است قسمتی که به عنوان ورودی بر روی فیلتر مشخص شده را به شلنگ ورودی از شبکه آب شهری متصل فرمایید . • حتما لازم است که پس از اتصال شبکه آب شهری ، پدال آبسردکن را تا خروج آب از نازل آن بطور پیوسته نگه دارید . این اقدام باعث هواگیری و همچنین شستشوی مجاری در سیستم می گردد . • در 24 تا 72 ساعت اولیه اتصال شبکه آب شهری ( بستگی به فاصله شیر تا محصول ) با توجه به وجود هوا در سیستم ، میزان یخسازی متعادل نخواهد بود و استفاده از یخ تولیدی در 24 ساعت اول توصیه نمی گردد . • بهتر است به جهت سهولت در عملکرد درب محصول ، پایه های زیر محصول به گونه ای تنظیم شوند که محصول شیب ملایمی به سمت پشت داشته باشد . زاویه انحراف از سطح زمین حدود 5 الی 10 درجه مناسب می باشد.
زاویه 5 الی 10 درجه. اطلاعات تکمیلی در صفحه ((از من بپرسید)) لطفا مراجعه فرمایید.
electroposhtibantoos@gmail.com یا electroposhtiban@service.ir و یا شماره تماس 3132-051 کلیه سوالات خود را مطرح و پاسخ آن را در زمانی کوتاه دریافت فرمایید .
پرتال هوشمند مشتریان سیستم خدمات پس از فروش