شرایط و ضوابط ضمانت

1- مفاد دفترچه راهنمای محصول و یا صفحه از من بپرسید ( همین سایت ) و همچنین مندرجات کارت ضمانت را مطالعه تا نسبت به الزامات و نحوه بهره برداری از محصول و محل و نوع و مکان استفاده کسب آگاهی فرمایید . 2- بلافاصله پس از خرید محصول ، نسبت به کنترل سلامت ظاهری آن اقدام فرمایید زیرا24 ساعت ( غیر تعطیل ) فرصت اعلام را خواهید داشت . این بند شامل بدنه ( داخلی و خارجی ) – درب – کلیه قطعات شکستنی محصول می باشد . پس از گذشت این زمان ارائه قطعات یا خدمات فوق با اخذ هزینه مربوطه صورت خواهد گرفت . 3- از تماس مستقیم با تکنسین ها و یا افراد غیر مسئول جدا اجتناب فرمایید . بدیهی است مسئولیت شرکت صرفا در محدوده تماس شما با مرکز مجاز معرفی شده می باشد . 4- پوشش گارانتی محدود به رفع ایراداتی است که در اثر استفاده معمول از محصول ایجاد گردیده است . لذا به توصیه های دفترچه راهنمای محصول ( بند 1 ) دقت فرمایید . لازم به ذکر است خسارات حوادث غیر مترقبه ( سیل – زلزله – حریق – سقوط و ... ) و همچنین حمل و نقل نادرست – پاشش مستقیم آب و یا مایعات دیگر و دستکاری افراد متفرقه – نوسانات شبکه برقی در این محدوده نخواهد بود . 5- پس از انقضای مدت اعتبار ضمانت ، تعمیرات درخواستی شما به مدت 10 سال با اخذ وجه منطبق بر نرخنامه مصوب اتحادیه های محلی صورت خواهد پذیرفت . 6- چنانچه خود اقدام به نصب محصول نمودید ، لازم است ضمن مطالعه دفترچه راهنما ، تاریخ خرید / تاریخ راه اندازی / سریال محصول را به ایمیل electroposhtiban@service.ir و یا در صفحه ثبت محصول جدید (فعال سازی گارانتی) در همین سایت درج و ثبت فرمایید. 7- شرکت مخیر است برای محصولات تولید قبل خود از قطعات محصولات تولید جدید استفاده نماید .لازم به ذکر است این بند به عنوان الزام تعهدآور برای این شرکت نمی باشد .