مشتری گرانقدر حضور شما را به پرتال شرکت الکتروسرویس خیر مقدم عرض می نماییم . شرکت الکتروپشتیبان مجری ارائه خدمات پس از فروش محصولات تولیدی گروه کارخانجات الکترواستیل شامل محصولات خانگی با برند های الکترواستیل – پلادیوم – لامینس و همچنین کلیه یخچال فریزر های تجاری و سردخانه و کانکس با برند الکترواستیل می باشد . شما می توانید با استفاده از پنجره های مختلف این پرتال در زمان خود به منظور دریافت انواع خدمات مورد نظرتان با سهولت بیشتر بهرمندی لازم را کسب فرمایید . پنجره های این سایت به ترتیب زیر به محضر شما بزرگواران معرفی می گردد : 1- ثبت محصول جدید ( فعال سازی گارانتی ) : لطفا پس از خرید محصول به این پنجره مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام فرمایید . از این پس شما در این پرتال عضویت یافته اید و علاوه بر فعال شدن گارانتی محصول ، جهت دستیابی به سایر پنجره ها از سهولت بیشتری بهرمند خواهید بود . 2- استعلام گارانتی محصول : با استفاده از این پنجره شما می توانید وضعیت اعتبار و اتمام ضمانت محصول خود را استعلام و پاسخ آنی از سیستم دریافت فرمایید 3- درخواست خدمت : شما می توانید به جای تماس تلفنی با مرکز تماس خدمات پس از فروش ( 3132-051 ) با استفاده از این پنجره نسبت به ثبت درخواست خود در سیستم یکپارچه اقدام فرمایید . استفاده از این پنجره می تواند در زمان و وقت شما صرفه جویی نماید؛لازم بذکر است چنانچه از ساعت 16 به بعد (روز غیر تعطیل ) درخواست ثبت گردد انجام سرویس در 48 ساعت بعد (روز غیر تعطیل) انجام می پذیرد و متعاقبا اطلاع رسانی میگردد ودر صورتیکه تا قبل از ساعت 16( روز غیر تعطیل) درخواست ثبت گردد انجام سرویس در 24 ساعت بعد (روز غیر تعطیل) انجام می پذیرد و متعاقبا اطلاع رسانی می گردد. 4- پیگیری درخواست : اطلاعات این پنجره برای روز کاری بعد از ثبت درخواست شما قابل کاربری می باشد و اطلاعات لازمه در خصوص روز و بازه مراجعه را به شما ارائه می دهد . 5- نظر سنجی خدمت : پس از انجام هر خدمت سامانه پیامکی حاوی لینک این صفحه را برای شما ارسال می نماید . مشارکت در این نظر سنجی موجب آگاهی ما به پیشنهادات و نظرات شما سروران گرامی گردیده که قطعا منجر به ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات پس از فروش خواهد گردید . 6- انتقادات و شکایات : با ارائه انتقادات و نظرات خود در این صفحه همیار ما جهت آگاهی بر نواقص و یا مشکلات اجرایی باشید . قطعا نقطه نظرات شما موجب افزایش کیفیت ارائه خدمات خواهد بود . 7- از من بپرسید : در این پنجره هر چند بطور اجمالی تلاش گردیده که شما را با نحوه عملکرد و ضوابط و شرایط و الزامات عملکردی محصول آشنا نماییم . بدیهی است با مطالعه این پنجره به پاسخ بسیاری از سوالات ذهنی تان در خصوص عملکرد محصول دست خواهید یافت که خود گام موثری در استفاده بهینه از محصول و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد بود . 8- نمایندگان خدمات پس از فروش : در این پنجره شما می توانید با شبکه گسترده نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت آشنا شوید . 9- به منظور آگاهی بیشتر شما عزیزان از شرایط و ضوابط فرآیند فی مابین نظر شما را به نکات زیر معطوف می دارد . الف – شرایط و ضوابط ضمانت در پنجره استعلام گارانتی محصول در همین سایت را مطالعه فرمایید . ب- بلافاصله پس از خرید محصول ، نسبت به کنترل سلامت ظاهری آن اقدام فرمایید زیرا24 ساعت ( غیر تعطیل ) فرصت اعلام را خواهید داشت. این بند شامل بدنه ( داخلی و خارجی ) و درب ودستگیره - کلیه قطعات شکستنی محصول می باشد . پس از گذشت این زمان ارائه قطعات یا خدمات مرتبط با اخذ هزینه مربوطه صورت خواهد گرفت . ج – فرآیند نصب شامل مونتاژ قطعات محصول نظیر فیلتر و شیلنگ آبسردکن به شیر آب ساختمان ( شیر آب باید آماده و نصب شده باشد ) – دستگیره ها – تنظیم درب ها - آموزش ها و توضیحات کاربردی توسط تکنسین های رسمی شرکت الکتروسرویس که با درخواست از طریق تلفن های شرکت و یا سایت شرکت ( بند شماره 3 ) انتخاب و اعزام می گردند . هزینه نصب محصول رایگان و هزینه ایاب و ذهاب تکنسین اعزامی ( بر مبنای بند ج ) بر عهده مشتری محترم می باشد . د- هزینه یا تهیه کلیه قطعات جانبی نظیر سیم – کابل – ترانس اتوماتیک استاندارد ( استابلایزر ) – شیرآلات – لوازم لوله کشی و یا .... جزو فرآیند کاری این شرکت نبوده و در صورت نیاز توسط مشتری محترم تمهید و آماده سازی می گردد . تبصره : استفاده از هر نوع سه راهی ( از هر نوع ) و محافظ الکتریکی و هرگونه واسطه ای دیگر اکیدا توصیه نمی شود و از نظر این شرکت مردود است . در صورت لزوم به ثبات ولتاژ مطابق استاندارد محصول به جهت حفظ راندمان و ایمنی و افزایش طول عمر ، باید از استابلایزر ( ترانس اتوماتیک استاندارد) استفاده فرمایید . طبعا مسئولیت هر گونه عواقب احتمالی در استفاده از موارد فوق بر عهده مصرف کننده می باشد و شرکت از خود در این خصوص سلب مسئولیت می نماید ، اطلاعات بیشتر در این راستا را در صفحه از من بپرسید دنبال فرمایید به منظور تاکید مجدد دوشاخه محصول باید مستقیما به پریز برق استاندارد متصل گردد و در صورت لزوم صرفا دو شاخه محصول می تواند درصورت توصیه نمایندگان مجاز ، به ترانس اتوماتیک استاندارد ( استابلایزر ) جهت تثبیت ولتاژ شبکه برق به عنوان واسطه متصل گردد . قبل از حضور تکنسین لطفا سلامت ظاهری محصول اعم از رنگ – قطعات پلاستیکی – بدنه داخلی و خارجی را کنترل فرمایید و در صورتیکه مشکلی را مشاهده نمودید ، حتما به تکنسین اعلام فرمایید . ه- هزینه ایاب و ذهاب تکنسین ها : چنانچه هزینه ایاب و ذهاب بر عهده شرکت مقرر شده باشد ، در مندرجات ضمانت نامه درج گردیده است . لذا ضمانت نامه را به دقت مطالعه فرمایید . بدیهی است در غیر آن پرداخت هزینه ایاب و ذهاب بر عهده مشتری گرانقدر می باشد . ضمنا پرداخت هزینه ایاب و ذهاب در محدوده خارج شهری توافقی ( بر اساس میزان مسافت ) بوده و پرداخت آن بر عهده مشتری محترم می باشد . پس از اتمام دوران ضمانت پرداخت هزینه ایاب و ذهاب همواره بر عهده مشتری محترم می باشد و- تعمیرات در دوران گارانتی محدود به تعمیر یا تعویض قطعات معیوب بطور رایگان است . لذا هیچگونه وجهی برای بهای قطعه و یا دستمزد تعویض قطعات از مشتری محترم اخذ نمی گردد . ز- تعمیرات محصول پس از اتمام دوران ضمانت با دریافت هزینه قطعات و دستمزد بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه های محلی صورت می پذیرد ح- آسیب های وارده به محصول در اثر حمل و نقل غیر اصولی ( مغایر با توصیه های دفترچه راهنمای محصول ) شکستگی – آتش سوزی – استفاده نادرست از محصول (مغایر با توصیه های دفترچه راهنمای محصول ) و دستکاری و تعمیرات توسط افراد غیر مجاز منجر به خروج محصول ازدوره گارانتی و یا پشتیبانی محصول گردیده و شرکت الکتروپشتیبان در قبول یا رد پذیرش درخواست خدمت شما مخیر خواهد بود. ط- جهت آسایش خود و خانواده و همچنین جلوگیری از ورود هر گونه خسارات مالی یا جانی و همچنین ممانعت از سوء استفاده افراد سودجو و غیر مجاز ، صرفا برای دریافت هر گونه خدمات مرتبط با محصول خود از شرکت الکتروپشتیبان بهر برداری فرمایید . بدیهی است مسئولیت و عواقب ارتباط شما با افراد غیر مجاز و یا حتی ارتباط مستقیم با تکنسینهای شرکت بر عهده شرکت الکتروپشتیبان نخواهد بود . ی- در صورتیکه راه اندازازی محصول توسط خودتان صورت می پذیرد، علاوه بر رعایت نکات زیر و مطالعه دقیق دفترچه راهنما ، نسبت به اعلام تاریخ خرید – تاریخ راه اندازی – سریال محصول از طریق پست های الکترونیکی زیر و یا ثبت در پنجره فعال سازی گارانتی اقدام فرمایید • مکان انتخاب شده جهت محصول در مجاورت لوازم گرما زا ( نظیر آبگرمکن – اجاق گاز و ... ) نباشد و همچنین نباید در معرض مستقیم تابش نور آفتاب قرار داشته باشد • مکان انتخاب شده باید مسطح و به دور از گرد و خاک و آلودگی باشد • مکان انتخاب شده باید به نحوی باشد که فاصله ایمن حداقل 10 سانتی متری از دیوار تا پشت محصول و فاصله حداقل 10 سانتی متری تا بدنه و 10 سانتی متر از سقف محصول را داشته باشد. • مکان انتخاب شده نباید در معرض وزش مستقیم باد کولر های آبی و گازی و پنجره باشد . • دمای محیط مکان استقرار نباید از دمای کرانه تعیین شده در دفترچه راهنما که بر اساس کلاس منطقه آب و هوایی معین شده تجاوز نماید . بدیهی است حداکثر بهره وری عملکردی و ایمنی در محدوده کلاس آب و هوایی تعیین شده حاصل گردیده و انحراف از آن زیان بار بوده و یا حتی بروز هر گونه خسارات را نیز متصور می سازد . • مکان استقرار نباید در مجاورت لوله آب – لوله گاز – لوله هواکش بخاری و یا هود و یا هر نوع پاشش و قطران آب و یا سایر مواد مایع بر محصول باشد جهت محصولاتی که به شبکه آب شهری برای استفاده از یخساز و آبسردکن متصل می گردند ، مکان استقرار باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر رعایت مواد فوق ، حداکثر فاصله مکان استقرار تا شیر آب بیش از 3 متر نگردد ؛ همچنین از فیلتر و شیلنگ داخل محصول(طول سه متر) با قطر بیرونی 6.5 میلی متر میبایست استفاده گردد؛ همچنین شیر کولری استاندارد و مورد تایید شرکت(تصویر زیر) صرفا از نوع فلزی واشر دار میبایست مورد استفادقرار گردد که قبل از تماس با شرکت میبایست توسط مشتری محترم نصب و آماده سازی گردد. .

اتصال صحیح شیلنگ به شیر کولری (تصویر زیر)

• پس از راه اندازی از عدم وجود نشتی آب از محل بدنه و اتصا لات فیلتر بعد از نصب اطمینان حاصل فرمایید. • پس از راه اندازی از عدم وجود نشتی آب از محل بدنه و اتصا لات فیلتر بعد از نصب اطمینان حاصل فرمایید. • نکته : حداکثر فشار قابل تحمل فیلتر 7 بار (7bar ) و فشار کاری (هنگام استفاده ) 2 الی 4 بار میباشد و در صورت فشار بالاتر و یا وجود پمپ خانگی در ورودی آپارتمان و یا ساختمان می بایست از فشار شکن استفاده شود. • برای محصولاتی که دارای مخزن و منبع آب برای آبسردکن هستند نیز رعایت موارد زیر ضروری است  درون منبع یا مخزن نوشابه ، آبمیوه و در حالت کلی نوشیدنی های اسیدی یا قلیایی استفاده نگردد . این مخزن صرفا جهت آب آشامیدنی طراحی گردیده است  پس از رها سازی پدال آبسردکن ، بلافاصله لیوان را برندارید و اجازه دهید قطرات آب درون مجرا و مسیر حرکت آب خارج شده و درون لیوان وارد شود . بدیهی است برداشت سریع لیوان منجر به ریزش قطرات بر روی سطح درب یا محفظه زیر لیوانی خواهد گردید  در صورتیکه مخزن یا منبع آب را از محل خود خارج نمودید ، برای جایگذاری مجدد به استقرار صحیح آن عنایت فرمایید . عدم استقرار صحیح موجب عملکرد ناقص یا نادرست پدال زنی خواهد شد . • برای راه اندازی دستگاه از یک پریز برق مستقل 220 ولت با فرکانس 50هرتز استفاده شود؛ همچنین پریز مورد استفاده می بایست دارای سیم استاندارد مطابق قواعد نظام مهندسی باشد . ( بند ج-4 نیز در راستای همین الزام می باشد ) • صحت و سلامت پریز های برق باید به صورت دوره ای بررسی گردند . زیرا عبور جریان الکتریکی از این مسیر بطور مداوم در طول زمان باعث افت سلامت و عملکرد آن می شود . طبعا مسئولیت هر گونه عواقب احتمالی عدم کنترل موارد فوق بر عهده مصرف کننده می باشد و شرکت از خود در این خصوص سلب مسئولیت می نماید. • محصول شما دارای سیستم ارت (اتصال زمین)میباشد . چنانچه منزل شما مجهز به سیستم ارت نیست حتما از متخصصین امر جهت مشاوره برای اعمال سیستم های جایگزین کمک بگیرید. • این محصول جهت مصارف خانگی طراحی گردیده است و در برچسب مشخصات خود ظرفیت های نگهداری و انجماد و سایر مشخصات را اعلام داشته است . لذا مصارف صنعتی و یا دارویی و یا هر گونه استفاده غیر متعارف توصیه نمی شود . • در هنگام نصب یا تعویض فیلتر آب به نشانه ورودی و خروجی درج شده در فیلتر توجه فرمایید . لازم است قسمتی که به عنوان ورودی بر روی فیلتر مشخص شده را به شلنگ ورودی از شبکه آب شهری متصل فرمایید . • حتما لازم است که پس از اتصال شبکه آب شهری ، پدال آبسردکن را تا خروج آب از نازل آن بطور پیوسته نگه دارید . این اقدام باعث هواگیری و همچنین شستشوی مجاری در سیستم می گردد . • در 24 تا 72 ساعت اولیه اتصال شبکه آب شهری ( بستگی به فاصله شیر تا محصول ) با توجه به وجود هوا در سیستم ، میزان یخسازی متعادل نخواهد بود و استفاده از یخ تولیدی در 24 ساعت اول توصیه نمی گردد . • بهتر است به جهت سهولت در عملکرد درب محصول ، پایه های زیر محصول به گونه ای تنظیم شوند که محصول شیب ملایمی به سمت پشت داشته باشد . زاویه انحراف از سطح زمین حدود 5 الی 10 درجه مناسب می باشد. • اطلاعات تکمیلی در صفحه ((از من بپرسید)) لطفا مراجعه فرمایید. .

زاویه 5 الی 10 درجه

شما همواره می توانید با شماره تماس 3132-051 کلیه سوالات خود را مطرح و پاسخ آن را در زمانی کوتاه دریافت فرمایید .