شرکت الکتروپشتیبان بر پایه مشتری مداری و تکریم مصرف کننده با بکار گیری بیش از 100 نفر نیروی متخصص متشکل از مهندسین و تکنسین های جوان و متعهد در دفاتر مرکزی مشهدمقدس ؛ تهران و گرگان و همچنین شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سرتاسر کشور پهناور ایران عزیز با بیش از 900 نمایندگی مجاز افق روشنی ازخدمات پس از فروش ؛ پاسخگو یی و پشتیبانی را پیش روی مشتریان گرامی باز نموده است و با توجه به گسترش زنجیره ی خدمات پس از فروش بعنوان شرکت تخصصی ارائه دهنده خدمات پس از فروش پایه گذاری و تاسیس گردید و در این رهگذر تلاش برای ارتقای کیفیت ناب مورد هدف گام برداشت و موفق به اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده نیز گردید. این شرکت با اتکا به پرسنل متعهد و مجرب و نمایندگان توانمند توفیق ایجاد سیستم پاسخگویی مجتمع و پذیرش درخواست مشتریان توام با ارائه اطلاعات لازم و سرعت پاسخگویی و رسیدگی مناسب با توجه به ایجاد شبکه سراسری دیتا و همچنین پایه گذاری و توسعه سیستم پاسخگویی و نظر سنجی مشتریان مطابق با بکارگیری روش های نوین را اجرایی نمود .این شرکت با ارائه 40 ماه ضمانت از تاریخ تولید محصول و 10 سال پشتیبانی خدمات پس از فروش رفاه را به مصرف کننده هدیه می نماید هرچند اعتقاد شرکت الکتروپشتیبان بر آن است که پشتیبانی قطعات یدکی و خدمات پس از فروش را برای کلیه محصولات تا مادامیکه مصرف کننده قصد بکار گیری محصول را دارد ارائه نماید تا مصرف کننده عزیز ایرانی تمایز در انتخاب خود را احساس نماید؛ این شرکت ارائه خدمات پس از فروش برندهای مطرح کشور شامل الکترواستیل- پلادیوم- لومینس را برعهد دارد.مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می توانند با مراجعه به همین وبگاه www.esservice.ir ویا با شماره تلفن ویژه 3132-051 تماس حاصل فرمایند و درخواست های ارائه خدمات ؛راهنمایی فنی ؛ پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را مطرح فرمایند و از خدمات ارائه شده بهرمند گردند. ارتباط با ما: مشتریان محترم شما میتوانید هرگونه نظرات؛ پیشنهادات و انتقادات خود را در زیر اعلام فرمایید.

انتخاب فایل ها تغییر حذف

سوال امنیتی